Neden Almalıyım?

Neden Hızlı Okuma Eğitimi Almalıyım?

Ücretsiz Okuma Ölçümü

Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.

1 dakikada başvurun, aynı gün dönüş yapalım.​

Temel Kurs

Neden Hızlı Okuma Eğitimi Almalıyım?

Çünkü birçok öğrenci aslında derslerde değil,
dersi anlama ve yetiştirme sürecinde zorlanır.

Yavaş okuyan bir öğrenci;

·      Daha fazla zaman harcar,

·      Daha çabuk yorulur,

·      Tekrar ihtiyacı artar,

·      Zamanla motivasyonunu kaybeder.

Hızlı okuma eğitimiyle birlikte öğrenci;

·      Daha kısa sürede daha fazla metinle karşılaşır,

·      Okuduğunu daha net anlar,

·      Ders çalışırken kontrol duygusu kazanır,

·      Kendine olan güvenini artırır.

Bu da sadece akademik başarıya değil,
öğrencinin öğrenmeye bakışına da doğrudan etki eder.

 

Kısacası hızlı okuma;
sınav için değil,
öğrenmeyi kolaylaştırmak ve sürdürülebilir hale getirmek için alınır.

Scroll to Top